10-А, Б зарубіжна література

22.05.2020
Контрольна робота з теми "Драматургія кінця XIX - початку XX ст. Сучасна література в юнацькому читанні" (тести).

15.05.2020
Тема уроку: Йоанна Ягелло "Кава з кардамоном". Синтез підліткової повісті (стосунки в родині, перше кохання) та детективу (розгадування сімейної таємниці).

Прочитати "Куву з кардамоном" Й.Ягелло, підготуватися до літературного диктанту.

08.05.2020
Тема уроку: Йоанна Ягелло "Кава з кардамоном". Синтез підліткової повісті (стосунки в родині, перше кохання) та детективу (розгадування сімейної таємниці).

Підготувати хронологічну таблицю життя та творчості Йоанни Ягелло; прочитати твір "Кава з кардамоном". Вівчити уривок з твору.

РМ "Враження щодо прочитаного твору зв'язаною мовою" (твір)

24.04.2020
Тема уроку: Сучасна література в юнацькому читанні. "Бразилія". Пауло Коельйо. Пошуки сенсу буття в романі "Алхімік".
ТЛ Класична і масова література. Художність.

Опрацювати матеріал с.197-200, повторити с.78-115, 153-165 (підготуватися до контрольної роботи).

17.04.2020
Тема уроку: Моріс Метерлінк "Синій птах". Символіка образів. Трактування фіналу.
https://vseosvita.ua/library/m-meterlink-sinij-ptah-simvolika-obraziv-traktuvanna-finalu-osoblivosti-remarok-oznaki-kazki-v-drami-198550.html

Прочитати с.188-190, відповісти на питання №15 на с. 190 (письмово).

10.04.2020
Тема уроку: Драматургія кінця ХІХ - початку ХХ ст. М. Метерлінк "Синій птах". Ідея одухотворення й відновлення втрачених зв'язків у драмі-феєрії "Синій птах".

Опрацювати матеріал с.181-189, відповісти на питання 1 (д.р.), питання 3 (в.р.) на с.190 (письмово).

Фильм "Синя птиця"- https://www.youtube.com/watch?v=lyBuVL2GMYI

30.03.2020 - 03.04.2020
Написати твір з теми “Вплив соціуму на особистість” (за творами Стендаля “Червоне та чорне” або Ф.М.Достоєвського “Злочин і кара”)

Обсяг - 3,0-3,5 стор.

23.03.2020 - 27.03.2020
Тема “Течії раннього модернізму. Шарль Бодлер “Квіти зла”, Поль Верлен, “Поетичне мистецтво”.
Опрацювати с.149-165, 171-176; напам’ять вірш П.Варлена (за вибором учня).

Комментариев нет:

Отправить комментарий